Warunki składania zamówienia:

Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym „drzwiklamki.pl”, zwaną dalej Klientem może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie jest właściciel sklepu firma:

ENTRE s.c. Wojciech Gębuś, Łukasz Gazda
 

ul. Czajkowskiego 45, 38-400 Krosno

NIP: 684-238-87-75, REGON: 180019528

zwana dalej Sprzedawcą

  1. Klient składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze sklepem internetowym drzwiklamki.pl.
  2. Zamówienia można składać na stronie drzwiklamki.pl 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone po godz. 17 oraz w dni wolne od pracy będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym.
  3. Istnieje także możliwość złożenia zamówienia telefonicznego pod numerem 516-480-636  lub e-mailem na adres: biuro@drzwiklamki.pl
  4. Wszystkie ceny w sklepie internetowym drzwiklamki.pl wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT 23 %. Ceny produktów nie zawierają kosztów transportu towaru do Klienta.
  5. W sklepie oferujemy produkty fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, legalnie wprowadzone na rynek polski.
  6. Dowód zakupu (paragon) jest zawsze dołączany do przesyłki. Faktury VAT wystawiamy na prośbę klienta (dane do faktury VAT proszę wpisywać w polu "Komentarz" podczas składania zamówienia).
  7. Warunkiem złożenia ważnego zamówienia jest dokładne zapoznanie się z opisem produktu, prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie: drzwiklamki.pl, wybór formy płatności i dostawy, przesłanie zamówienia oraz otrzymanie potwierdzenia złożenia zamówienia. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za źle dokonane pomiary przez Klienta.
  8. Sklep zastrzega sobie prawo do opóźnienia lub odmówienia realizacji zamówienia w przypadku, gdy dane Klienta są niepełne (brak adresu e-mail i nr telefonu), nieprawidłowe, nie można nawiązać kontaktu z Klientem lub jeżeli uzyskanie potwierdzenia chęci zakupu nie będzie możliwe.
  9. Dostępność i szacunkowy termin realizacji towaru zostaje potwierdzona do 24 godzin (1 dzień roboczy) od momentu złożenia zamówienia. W szczególnych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu do 48 godzin (2 dni robocze).
  10. Sklep drzwiklamki.pl zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym Klient zostanie poinformowany.
  11. Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.
  12. Z przyczyn technicznych kolorystyka, usłojenie oraz wygląd okleiny na zdjęciach mogą odbiegać od rzeczywistych.

 

Formy płatności:

Zapłata za towar, który ma być dostarczony na terenie Polski może nastąpić za pomocą przelewu elektronicznego, przelewu bankowego, przekazu pocztowego lub za pośrednictwem systemu e-Raty albo za pobraniem.

  • gotówką za pobraniem w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. W tym przypadku formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy kurierskiej.

  • przelewem elektronicznym za pośrednictwem systemu PayU (dawne platnosci.pl) potwierdzenie poprawnego wykonania płatności odbywa się przez Podmiot realizujący daną transakcję.


PayU S.A. dostarcza serwisom internetowym najwyższej jakości rozwiązania w zakresie płatności w Internecie. Dzięki temu klienci mogą bezpiecznie i wygodnie płacić za swoje e-zakupy.

PayU S.A. jest licencjonowanym Agentem Rozliczeniowym i podlega nadzorowi Narodowego Banku Polskiego. Firma posiada certyfikat PCI DSS, który potwierdza najwyższe standardy w zakresie bezpieczeństwa płatności.

  • przelewem bankowym - towar jest wysyłany w momencie otrzymania środków pieniężnych na konto bankowe w wysokości 100% wartości zamówienia.

  • zakupy ratalne za pośrednictwem systemu e-Raty z Santander Consumer Finanse.



Kwota możliwa do realizacji w opcji "za pobraniem" to maksymalnie wartość 70% całego zamówienia. Pozostałe 30% wartości zamówienia Kupujący zobowiązany jest wpłacić w charakterze zadatku za pomocą przelewu bankowego. Zaksięgowanie zadatku jest warunkiem koniecznym do uruchomienia wysyłki zamówienia.


Dane do przelewu bankowego na konto:

Podkarpacki Bank Spółdzielczy O/KROSNO
45 8642 1083 2002 8311 0014 0002

ENTRE s.c. Wojciech Gębuś, Łukasz Gazda

ul. Czajkowskiego 45

38-400 Krosno

W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia przesłanego mailem.

Uprawnienia Kupującego:

Zwroty

  1. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny ogólną zasadą jest, że Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od otrzymania towaru z wyjątkiem wskazanym w kolejnym punkcie.
  2. Zgodnie z art. 10 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu.
  3. Sprzedający informuje, że większość zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego drzwiklamki.pl nie dotyczy towarów gotowych np. wszystkie drzwi i właściwości zamawianych towarów są każdorazowo określane przez Klientów, a na ich podstawie są realizowane indywidualne zamówienia. W takich przypadkach Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy oraz nie ma również możliwości zmiany specyfikacji zamówienia oraz rezygnacji z zamówienia w trakcie jego realizacji.
  4. Towary, co, do których przysługuje prawo zwrotu nie mogą być zmienione w wyniku użytkowania wykraczającego poza zwykły zarząd. Konsument jest zobowiązany do niezwłocznego zwrotu zakupionego towaru na adres: P.H.U. "Świat Drzwi" s.c., ul. Czajkowskiego 45, 38-400 Krosno
  5. Sprzedawca dokona zwrotu zapłaconej kwoty na wskazany przez Klienta numer konta bankowego lub przekazem pocztowym.

 

Reklamacje

  1.  Wszystkie towary posiadają fabryczną gwarancję producenta lub importera.
  2. Podczas odbioru towaru, Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki i jeśli jej stan sugeruje wcześniejsze otwarcie lub zniszczenie zawartości Kupujący winien sprawdzić brak uszkodzeń w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego lub niekompletności zawartości przesyłki należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. Protokół szkody powinien być sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach i podpisany przez kuriera i Klienta.
  3. W przypadku reklamacji prosimy również o wysłanie na adres email: biuro@drzwiklamki.pl informacji z opisem oraz załączonymi zdjęciami uszkodzeń reklamowanego towaru.
  4. Sklep internetowy drzwiklamki.pl w ciągu 14 dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany towar na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany towar.
  5. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru np. paragon fiskalny, faktura VAT itp.

 

Ochrona danych osobowych:

  1. Administratorem danych osobowych jest firma: ENTRE s.c. Wojciech Gębuś, Łukasz Gazda, z siedzibą: ul. Czajkowskiego 45, 38-400 Krosno, która zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych" Dz.U. 1997 nr 133 poz 883 z późn. zm.
  2. Dane osobowe podane przez Klienta podczas rejestracji są przetwarzane tylko i wyłącznie w celach realizacji złożonego zamówienia, w tym umożliwienia kontaktu z Klientem.
  3. W celu realizowania płatności elektronicznych dane osobowe będą udostępniane PayU SA, która jest również administratorem danych osobowych. Podobnie w celu realizacji przesyłki dane mogą być także przekazane firmie kurierskiej UPS.
  4. Klientowi przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich przetwarzania.

    W sprawach nieuregulowanych powyższym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.